Jumaat, 2 November 2018

BBM3410/18: Seronoknya dapat 'Like' Instagram daripada Prof


Pada dua minggu lepas, semua rakan pengajian saya sibuk mengemaskini instagram mereka, kerana ingin mendapatkan like daripada Prof...hahah. macam- macam posting gambar dan gaya yang menarik mereka buat. Yang instagram mereka di like prof, bersenang hati, terpancar cahaya kegembiraan di wajah mereka...bercahayalah sangat...hahah. Ada yang melompat keriangan dan berbisik-bisik dengan rakan yang lain "aku dapat like daripada Prof, korang ada tak" hahah..Saya juga termasuk dalam golongan itu juga..memang sangat gembira sampai takterkata...dan tak dapat lupa like Prof selama seminggu...hahah

Ni hah bukti Instagram saya di like Prof tadaaaa... hahah 



Tapi yang tak dapat like tu macam mana ye...hmmm. Takpelah yang tak dapat like tu berusaha lagi pada masa akan datang. Walau apapun terima kasih prof. Prof memang baik hati kerana sudi like instagram saya walaupun memang tak menarik pun. Saya akan berusaha lebih keras lagi untuk menambat hati prof supaya menyukai apa-apa yang saya kemaskini di dalam Instagram saya. Saya juga akan mengingati ilmu tentang multimedia ini sebaiknya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan